Poradnik klejowy

Hejo dzisiaj kolejny mini poradnik... o klejach, mam nadzieje, że się Wam spodoba.... :)


1. Pierwszym klejem jest Wikol jest wszechstronny, nadaje się do drewna do biura i do szkoły, można z niego zrobić krem do modeliny. Bardzo go lubię stosować jako krem :) Nadaje się także do decoupage.

2. Drugim klejem jest wszystkim dobrze znany Magic, też nadaje się do polew i kremów :) Można z nim sklejać puzzle itp., nadajje się do kaboszonów :) Kleiłam nim kiedyś bransoletki.



Wybaczcie, że nie przewróciłam, ale nie mam siły :(

3. Następnym klejem jest Gutermann z ogółu wszystkie kleje i inne rzeczy roboty niemieckiej są dobrej jakości. Używałam go to klejenia bransoletkę ale się do tego nie nadaje. 



4. Mój ulubiony klej - introligatorski jest baaardzo wszechstronny, a mojej szkolnej świetlicy jest zawsze :) Używam go do robienia kremów i polew, robiłam za jego pomocy choinkę z wikliny papierowej.    



5. Tego kleju najmniej używałam a jak już to tylko do polewy :)


6. Mój ulubieniec - Poxipol jest najlepszy, moim zdaniem, do klejenia wkrętek i do klejenia bransoletek :)


7. Klej na gorąco, służy mi do sklejania sztyftów, ale nie we wszystkim się sprawdza :P








Mam nadzieję, że post się Wam spodobał :) Napiszcie koniecznie w komentarzu swoją opinię i który klej polecacie :)


Do napisania :)



Karolina




3 komentarze:

Hej, miło by było jakbyś coś po sobie zostawił/a. Postaramy się wam odpowiedzieć. Możecie pisać o czym chcecie, komentować i pytać. Codziennie patrzę czy nie ma nowych komentarzy. Na każdy odpowiem. Zapraszamy ♥♥♥