Tutorial - baranek Zenek.

       Cześć, pokażę dziś tutorial na baranka, któremu nadałam imię Zenon. Uznałam, że takie imię będzie śmieszne. Trochę nudno jest siedzieć nad tymi nitkami i tak robić ten pompon, ale efekt jest super. Mój baranek wygląda trochę śmiesznie i różni się wyglądem od normalnych.
Potrzebne Rzeczy :
  • Włóczka (dowolny kolor, moja jest biała).
  • Kartka (różowa i czarna).
  • Klej wikol.
  • Ołówek.
  • Mazak (czarny).
  • Tektura.
  • Gumka do ścierania.
  • Oczy (kupione lub zrobione z papieru, ja mam kupione).
  • Nożyczki.
Z tektury wycinamy dwa kółka takiej samej wielkości z dziurami na środku. Nie muszą być idealnie okrągłe, wystarczy żeby przypominały kształtem koło. Muszą być koniecznie dwa, bo inaczej się nie uda.
Kładziemy kółka na sobie i zaczynamy owijać je włóczką aż prawie wcale nie będzie widać tej dziury w środku. Nie powiem ile warstw trzeba zrobić, bo nie liczyłam, ale ja siedziała nad tym prawie cały dzień. Kiedy kółko będzie nie widoczne nożyczkami z brzegów zaczynamy rozcinać nitki aż będzie widać karton. Potem rozchylamy kółka i wiążemy w tym miejscu mocno nitką kilkakrotnie na supeł. Kiedy to zrobimy rozcinamy karton i go zdejmujemy.
  Tak wygląda pompon po zawiązaniu i usunięciu kartonu. Trochę nie równo wygląda, więc trzeba będzie go trochę ostrzyc, by był równy. Niektóre nitki mogą wypaść z pomponu, ale to jest normalne nawet jeśli z całej siły wiązaliście supeł.
Następnie z różowego papieru wycinamy pyszczek barankowi, a z czarnego rogi i przyklejamy oczy. Mazakiem domalowujemy mu szczegóły na pyszczku.
Tak wygląda skończony baranek Zenek. 
Mam nadzieję, że komuś się spodoba. Chociaż i tak już wszystko mi jedno. 
Magda

1 komentarz:

Hej, miło by było jakbyś coś po sobie zostawił/a. Postaramy się wam odpowiedzieć. Możecie pisać o czym chcecie, komentować i pytać. Codziennie patrzę czy nie ma nowych komentarzy. Na każdy odpowiem. Zapraszamy ♥♥♥