Poradnik foremkowy

Siedzę piszę sobie 193 post... uff... dużo ich było... Postanowiłam, że zacznę nową serię poradnikową. Jestem już chyba dosyć doświadczona. Dzisiaj będzie o foremkach do wafelków (oryginalnie). Uwielbiam czytać wszelkie ''tworzeniowe'' poradniki i myślę, że nie tylko ja tak mam. Zaczynajmy!!!


Masz ich łącznie 15:












Takich narzędzi użyłam to zrobienia foremek:



 Mam cztery foremki w romby, które nadają się doskonale do wszelkich wafelków i przy tworzeniu lodzików.Według mnie najlepszy efekt daje czarna.  Wszystkie zrobiłam przy pomocny linijek tylko te na dole za pomocą grubszej linijki a górne z cieńszej a i jeszcze czarna jest zrobiona za pomocą karty.


.   Takie dają efekty:
 Te natomiast dają doskonały ''gofrowy'' efekt. Tą większą zrobiłam przy użyciu nożyka, a reszta o ile się nie mylę zrobiłam za pomocą linijki. Pierwsza jest foremką 2w1 bo łączy w sobie mniejsze i większe kwadraciki.  Druga według mnie daje najfajniejszy efekt, trzecia i pierwsza też dają dosyć dobry efekt.
 Kolejne foremki kwadratowe, robione za pomocą linijek i karty. Najlepszy efekt daje druga, może tego nie widać tutaj, ale musicie mi uwierzyć, ale mam dobrą wiadomość od 18 maja będą wyraźniejsze zdjęcia (17 mam urodziny :D)
Kolej foremki to moje pierwsze. Oczywiście jak ja to kiedyś zanim upiecze, muszę to zniszczyć ;(, pierwszą pierwszą byłą ta druga a potem pierwsza, zniszczyły się trochę, ale jest ok. Trzecia też daje dosyć dobry efekt. Czwarta jest ta 50/50 a najgorsza to ostatnia.








Lubicie poradniki? Spodobał się wam?

ZAPRASZAMY DO ZADAWANIA PYTAŃ I DO LAJKOWANIA!!!


Karolina





1 komentarz:

Hej, miło by było jakbyś coś po sobie zostawił/a. Postaramy się wam odpowiedzieć. Możecie pisać o czym chcecie, komentować i pytać. Codziennie patrzę czy nie ma nowych komentarzy. Na każdy odpowiem. Zapraszamy ♥♥♥