Tutorial - kurczaczek.

       Cześć, mam kompletny brak pomysłów i jedyne co mi przyszło do głowy to taki oklepany sposób na ozdobę, którą się stawia na stole. Mianowicie jest to kurczaczek, który ma przyczepioną karteczkę z imieniem jakiejś osoby i stawia się to przy miejscu gdzie ma ona usiąść. Dziecinnie prosta sprawa, ale mam pustkę w głowie.
Potrzebne Rzeczy :
  • Papier kolorowy (niebieski, różowy, żółty, czerwony, zielony).
  • Klej w sztyfcie.
  • Nożyczki.
  • Mazaki.
  • Ołówek.
  • Gumka do ścierania.
  • Wstążka.
  • Dziurkacz.
Na początek wycinamy potrzebne kształty z papieru. Z niebieskiego wycinamy prostokąt, z różowego mniejszy prostokąt, z żółtego kurczaczka, z zielonego trawę, z czerwonego dziób i czubek. Zwróćcie uwagę na to, że kurczaczek jest połączony, dziób i czubek też.
Trawę sklejamy na kształt koła z brzegów od środka przyklejamy kurczaczka, doklejamy mu czubek i dziób, mazakiem robimy oczy.
Na niebieski prostokąt, który jest większy przyklejamy różowy mniejszy, piszemy imię osoby na kartce robimy dziurę dziurkaczem i przewlekamy kawałek wstążki.
Potem już tylko wokół szyi kurczaczka przywiązujemy wstążkę i gotowe.
Mam nadzieję, że nie uznacie mojego pomysłu za żałosny, radzę wam się do tego przyzwyczaić, bo pomysły mi się kończą i nie mam inspiracji.
Magda

8 komentarzy:

Hej, miło by było jakbyś coś po sobie zostawił/a. Postaramy się wam odpowiedzieć. Możecie pisać o czym chcecie, komentować i pytać. Codziennie patrzę czy nie ma nowych komentarzy. Na każdy odpowiem. Zapraszamy ♥♥♥