Jak zacząć zabawę z Decoupage???

Heja, będzie taki poradnik o tym jak rozpocząć zabawę z decoupage. Zapomniałam zrobić zdjęcia rzeczom, które zrobiłam tym sposobem. Może kiedyś dodam. To są rzeczy które są nam potrzebne:

Podstawowe:
  • farby akrylowe
  • modge podge (może być rozcieńczony wikol)
  • gąbeczka, pędzelek
  • serwetki
  • rzeczy do zdobienia np. bazy do kolczyków, pudełka
Dodatkowe:
  • lakier do spękań











Farby, modge podge i lakier do spękań mam z firmy Hertige i ją polecam, farby są wydajne, jak i reszta :)



Pędzelek, powinien być specjalnie do decoupage, widziałam takie w Empiku, a gąbeczka możę być specjalna albo od mycia naczyń :)


Serwetki kupiłam w  biedronce w niedziele chyba po 1,99zł, czasami są fajne okazje, więc można kupić fajne zwory :)




Bazy do kolczyków, pudełka i inne dodatki można kupić w sklepach artystycznych bądź w chinczyku :)




Lakier do spękań, nadaje bardzo ładny efekt (postarza)


KAROLINA















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej, miło by było jakbyś coś po sobie zostawił/a. Postaramy się wam odpowiedzieć. Możecie pisać o czym chcecie, komentować i pytać. Codziennie patrzę czy nie ma nowych komentarzy. Na każdy odpowiem. Zapraszamy ♥♥♥