Tutorial - filiżanka herbaty

Dzisiaj filmik, ostatni już zapewne, nie chce się rozpisywać, ale...





... było już tak fanie, komentarze, więcej wyświetleń, ale teraz coś się stało z Wami... rozumiem, że nie mam jakiegoś SUPER talentu, ale się staram, wszystko przeżywam, każdy komentarz (a w nim każdą kropeczkę, przecinek :P) Zawsze w takich chwilach myślę ''piszesz bloga dla siebie, nie dla innych'' mam już dość tych wielkanocnych tutoriali i następnym razem będzie tylko tydzień (raczej i tak nikt tego nie docenia) Madzia też się ''załamuje'', że tak się staramy i zerooo :'( Nie chce dużo wymagać, jak nie miałam jeszcze bloga to nawet jak autorzy prosili o komentarze, myślałam po co ja ktoś inny to zrobi, ale teraz wiem jak to jest i staram się komentować, odwiedzać i polecać inne blogi :P ''Wypruwam żyły'' żeby ktoś docenił moją pracę, ale... Doceńcie trochę Madzie, dzięki niej blog się rozwinął, to jest jej 1 blog, a co do Natalki starała się jak umiała, ale moim wielkim błędem było to, że pisałyśmy kosmetyczne posty, zauważyłam, że jeśli blog jest paro tematowy ( w tym wypadku 2) to nie osiągnie sukcesu, powiedzmy sobie szczerze Natalka odeszła, bo nie było komentarzy, przyzwoitej liczby wyświetleń. Czasami mam takie czarne myśli: Może usunąć bloga? Fan page ktoś lubi nie tylko moi znajomi :( To chyba naprawdę nie ma sensu ;( 


Okej, chcenie dalej tego bloga, nas?

Napiszcie jak się wam podobał filmik ;(


Po askujcie nas i polubcie Fan page'a.

Karolina


Ask.fm

Facebook


P.S. Chociaż zajrzyjcie na Facebook'a 

3 komentarze:

Hej, miło by było jakbyś coś po sobie zostawił/a. Postaramy się wam odpowiedzieć. Możecie pisać o czym chcecie, komentować i pytać. Codziennie patrzę czy nie ma nowych komentarzy. Na każdy odpowiem. Zapraszamy ♥♥♥