Wieża Eiffla.

       Cześć, dzisiejszy post będzie związany z latem. Chciałam pokazać taką bransoletkę, ale się nie udała więc nie miałam wyjścia i pokażę Wam po raz pierwszy jeden z moich rysunków. Do tego oczywiście namówiła mnie Karolina, ja miałam wątpliwości czy go wstawić i czy jest dość ładny, by Wam go pokazać. Jak to mówią do odważnych świat należy więc zaryzykuję. Nie jest on tak od końca związany z latem, ale są na nim róże, a róże mi kojarzą się z latem. Narysowałam tam również Wieżę Eiffla. Ten obrazek powstał na życzenie Karoliny ona go wymyśliła. Oto on...
  Wybaczcie, że jest takie tło, ale nie przewidziałam, że będę to na bloga wstawiać. Na żywo wygląda ładniej, no przynajmniej trochę ładniej. Ja sama nie wieżę, że to zrobiłam!
Magda

4 komentarze:

Hej, miło by było jakbyś coś po sobie zostawił/a. Postaramy się wam odpowiedzieć. Możecie pisać o czym chcecie, komentować i pytać. Codziennie patrzę czy nie ma nowych komentarzy. Na każdy odpowiem. Zapraszamy ♥♥♥