Quilling.

       Cześć, wybaczcie, że tak późno piszę. Pokażę jak zrobić jajko quillingiem. Prosta sprawa. A i dodam, że naprawdę pomysłów zbyt dużo nie mam na te tutoriale wielkanocne więc nie dziwcie się, że są dosyć kiepskie. Powiem jeszcze, że paski przyklejane na jajko można zwijać w rozmaity sposób nie koniecznie tak jak ja.
Potrzebne Rzeczy :
  • Paski papieru do quillingu (można je kupić w sklepie z artykułami plastycznymi lub wyciąć samemu).
  • Bibuła marszczona (dowolny  kolor).
  • Pędzel (nie koniecznie).
  • Jajko styropianowe (dowolna wielkość).
  • Klej wikol lub w sztyfcie (ja używałam obu).
Oklejamy bibułą jajko, wystarczy jedna warstwa, ale jeśli ktoś chce może być więcej.  Ja akurat bibułę przyklejałam wikolem.
Paski papieru zwijamy w moim przypadku w ślimaczki, ale zależy w jaki sposób się zwija. Jeżeli ktoś robi w ten sposób co ja to powinno to wyglądać mniej więcej tak.
Takimi ślimaczkami oklejamy całe jajko, można na jednym kolorem lub więcej. Wygląda to tak. Ja paski przyklejałam zwykłym klejem w sztyfcie i bibułę też można w ten sposób.
A tak wygląda już skończone jajko. Nic specjalnego, bo jak już mówiłam nie mam pomysłów.
Mam nadzieję, że komuś to się spodoba.
Magda

3 komentarze:

Hej, miło by było jakbyś coś po sobie zostawił/a. Postaramy się wam odpowiedzieć. Możecie pisać o czym chcecie, komentować i pytać. Codziennie patrzę czy nie ma nowych komentarzy. Na każdy odpowiem. Zapraszamy ♥♥♥