Bransoletka - R5.

       Cześć, dzisiaj kolejny temat, mam zrobić coś z R5. Znowu pokażę bransoletkę tylko tym razem z koralików. Z modeliny zrobiłam zawieszkę logo R5, sporo się nad tym napracowałam i mówię od razu, że wyszło mi za duże, ale i tak jestem zadowolona z ogólnego wyglądu. Mam zamiar później tą zawieszkę wykorzystać do naszyjnika, pokazałabym go dzisiaj, ale nie miałam łańcuszka.W tym miejscu gdzie znajduje się zawieszka są dwa małe perłowe białe koraliki, a dalej na około większe czarne. Cała bransoletka ogólnie wydaje się prosta, ale ta zawieszka sprawiłam mi trochę trudności. Żeby nie było wątpliwości pokażę Wam ich logo żebyście mogli się przyjrzeć oryginałowi i mojej wersji. Nie wiem czy to oryginał, ale to wygląda mniej więcej tak...
 A tak wygląda w przybliżeniu moja zawieszka. Starałam się w miarę możliwości jak najlepiej ją odwzorować.
Tak wygląda cała bransoletka.

Ja osobiście uważam, że ta zawieszka wyszła mi całkiem ładna tylko za duża, ale tak jak pisałam wyżej najprawdopodobniej za jakiś czas wykorzystam ją do naszyjnika. Bardzo dobrze, że mam te tematy przynajmniej przez jakiś czas będzie spokój, bo będę miała co robić.
Magda 

5 komentarzy:

Hej, miło by było jakbyś coś po sobie zostawił/a. Postaramy się wam odpowiedzieć. Możecie pisać o czym chcecie, komentować i pytać. Codziennie patrzę czy nie ma nowych komentarzy. Na każdy odpowiem. Zapraszamy ♥♥♥