Poradnik modelinowy

Jak to fajnie mieć wolne, ale za rok to ja będę pisać egzamin gimnazjalny, na dodatek mój rocznik ma być pierwszym, który będzie miał trudniejszy sprawdzian. Ale mam łączoną szkołę z liceum i matury też mam wolne :3 Dzisiaj kolejny poradnik jupi!!!


Dziś modelina :P

Jak robię coś sobie albo na próbę używam modeliny z Carrefour'a, ale jak robię coś komuś staram się używać lepszej jakości modelinę, chyba że ta osoba nie chce, ale do kwestia indywidualna.




 Modelina Carrefour'owska jest tania, bo kosztuje ok. 3,69 zł a w promocji ok. 2,49 zł. W pudełku znajduje się sześć małych kosteczek modeliny w podstawowych kolorach zdj. poniżej (czerwona, zielona, czarna, niebieska, żółta i biała) Polecam ją początkującym
     


 <--------------- KOLORY
 Drugą modeliną, którą miałam okazję wypróbować to modelina z firmy Herlitz. Jest baaaaardzo krucha, dosyć twarda, ale ma ładne kolory (fioletowy, różowy, czerwony, pomarańczowy ciemny i jasny, żółty, zielony, błękitny i niebieski), nauczyłam się ją jakoś w miarę wyrabiać, ale to czasem denerwuje, że ją wałkuje a ona się rozwala. Kosztuje ok. 5-7zł. Można ją kupić w Tesco, Auchan i w Empiku.




<--------------- KOLORY
 Kolejną modeliną jest (chyba) wszystkim znana Astra (moja pomazana xD), kosztuje ok. 17 - 20zł. Ma dość ładne kolorki (fuksja, niebieski, pomarańcz, czerwień, zielony, żółty, brązowy, beżowy, fioletowy, inny zielony, biały i czarny) Jest też wersja podstawowa z 6 kolorami, Madzia chyba sobie chwali ta modelinę? Jak się mylę to mnie popraw :)
 <--------------- KOLORY
 Kolejna modelina do Premo! Jest miękka 57g/6 - 12 zł. Wiem ,że nie którym to dużo jak za taką małą kostkę (dla mnie też było :P), ale się opłaca bo jest bardzo fana... Występuje w szerokiej gamie kolorystycznej.
 Kolejną modeliną jest Fimo. Kiedyś zamówiłam sobie /fimo w gramach, to była chyba Classic bo strasznie twarda była, że aż ręce mnie bolały, a mam wyrobione! Ale Fimo Soft jest idealna. Mam ją w kolorach podstawowych, a moja ulubiona to 70 czyli Sahara ♥♥♥. Cena waha się od 7 do 10 zł za kostkę 56g. Występuje w szerokiej gamie kolorystycznej.

Koma-plast. Można ją kupić w sklepiku-dla-was. Najpierw byłam zachwycona, że ma fajne kolorki, że tania itp. ale to była po upieczeniu się taj jakby rozwarstwia i pojawiają się na niej kropki.



 PRZYKŁADOWE KOLORY--------------->








 BYŁĄ JESZCZE MOJA MODELINA... porażka... Nie polecam jej nikomu!!!



 Jak tam spodobał się wam post?


Karolina












2 komentarze:

  1. ja mam koma plast i nie ma kropek i się nie rozwarstwia, jak miałam tą z herlitz to właśnie ona miała takie właściwości :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie robiła się tak jakby taka przezroczysta powłoczka i pod nią kropkowana modelina :(

      Usuń

Hej, miło by było jakbyś coś po sobie zostawił/a. Postaramy się wam odpowiedzieć. Możecie pisać o czym chcecie, komentować i pytać. Codziennie patrzę czy nie ma nowych komentarzy. Na każdy odpowiem. Zapraszamy ♥♥♥