Kolczyki - ciasteczka.

       Cześć, nie mam weny za bardzo i już naprawdę wygrzebuje resztki moich rzeczy, które mam do pokazania. Na cała szczęście moja koleżanka zrobiła u mnie zamówienie i mam jeszcze dziś co wstawić. Z pomysłami u mnie krucho i nie mam pojęcia o czym mogłyby być kolejne posty. Mam jeszcze nadzieję, że jakimś cudem coś wymyślę. Dzisiaj pokażę kolczyki ciastka, które są na sztyftach. Nie są zbyt duże i jakieś wyszukane, ale zamówienie to zamówienie. Oto ich zdjęcie...
Takie malutkie ciasteczka na osłodę dnia. W moim pierwszym poście pisałam, że umiem rysować. A co za tym idzie nie zdziwcie się jak zamiast kolczyków i bransoletek będą same rysunki i to niezbyt udane :(. To, że nie mam pomysłów nie znaczy, że nie będę pisać postów no i jeśli mnie nie oświeci to niestety będę do tego zmuszona. Jeśli nie chcecie oglądać moich nieudanych rysunków to błagam piszcie o czym chcielibyście posty, ja w miarę możliwości postaram się spełnić Wasze prośby.
Chciałam się nauczyć bransoletki z napisem, by Wam pokazać na nią tutorial, ale niestety nie wychodzi mi :(
Magda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej, miło by było jakbyś coś po sobie zostawił/a. Postaramy się wam odpowiedzieć. Możecie pisać o czym chcecie, komentować i pytać. Codziennie patrzę czy nie ma nowych komentarzy. Na każdy odpowiem. Zapraszamy ♥♥♥