Kolczyki - Husky i Beagle.

       Cześć, pokarzę dziś kolczyki pieski zrobione przeze mnie z modeliny. Będą to dwa rodzaje piesków jedne to będzie Husky Syberyjski a drugi to Beagle. Moje są Husky, a Karoliny Beagle. Moje kolczyki powstały w taki sposób, że przeglądałam sobie grafikę i natrafiłam na tego typu kolczyki, które dziś pokarzę.
Jeśli chodzi o Beagle to powstały na życzenie Karoliny, po prostu pokazałam jej moje Husky,( które wcale tak nie wyglądają) i jej się spodobały to zrobiłam też dla niej. Oto zdjęcia...
To są moje nie udane Husky, bo sami przyznacie, że są nie podobne, ale nie jest tragicznie.
To są Beagle nie uważam żeby były jakieś nadzwyczajne, ale przynajmniej trochę są podobne. Jeśli chcielibyście tutorial na Beagle to mogę Wam pokazać. Na Husky niestety tutorialu nie mam.
Magda

3 komentarze:

Hej, miło by było jakbyś coś po sobie zostawił/a. Postaramy się wam odpowiedzieć. Możecie pisać o czym chcecie, komentować i pytać. Codziennie patrzę czy nie ma nowych komentarzy. Na każdy odpowiem. Zapraszamy ♥♥♥