Tutorial - Jajko

Kolejny nudny tutorial z mojej strony, dzisiaj będzie to jajko.

A więc:

Potrzebujemy:

  • jajka (najlepiej styropianowe)
  • modge podge
  • ciemna i jasna farba akrylowa + jakaś jeszcze :P
  • lakier do spękań (niekoniecznie)
  • serwetka
  • nożyczki
  • jakaś wstążeczka
  • patyczek









Malujemy jajko kolorem, który będzie widać.



Następnie malujemy połowę jajka ciemniejszą farbą.





Ja dałam 2-3 warstwy.


Malujemy lakierem do spękań. Ja dałam 3 farstwy.


Malujemy połowę na biało. Potem wyciętą serwetkę, przyklejamy do jajka.



Na koniec wstążka.





Ta Daaaaaam!!!


Chcecie na coś konkretnego tutorial???

Karolina

Ask.fm

Facebook

3 komentarze:

  1. Super jajo :) na pewno też spróbuje takie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny tutorial!
    Jajko wychodzi boskie *.*

    OdpowiedzUsuń

Hej, miło by było jakbyś coś po sobie zostawił/a. Postaramy się wam odpowiedzieć. Możecie pisać o czym chcecie, komentować i pytać. Codziennie patrzę czy nie ma nowych komentarzy. Na każdy odpowiem. Zapraszamy ♥♥♥