Wiosenne rzeczy.

       Cześć, dzisiaj kolejny temat, tym razem nudny. Pokażę coś związanego z wiosną, ponieważ nie miałam pomysłu pokażę Wam moje bransoletki i kolczyki, które są związane z wiosną w pewien sposób. Mówię od razu, że ich nie zrobiłam. Dziwnym trafem wszystkie te rzeczy dostałam w prezencie od mojego taty. Uznałam, że są ładne więc je Wam pokażę.
Pierwsza bransoletka jest zrobiona z trzech niebieskich sznurków są na niej również srebrne koraliki i dwie zawieszki. Jedna to słonik może mało kojarzy się z wiosną, ale trudno, druga to gałązka z kwiatkiem.
Druga bransoletka to jest złoty łańcuszek przez, który przełożony jest różowy rzemień. Są na niej również zawieszki kwiatki różnego koloru (zielony, jasnoróżowy, ciemnoróżowy, niebieski, żółty, fioletowy, pomarańczowy).
Kolczyki są to kwiatki różowego koloru z diamencikami na środku.
A to zdjęcie wszystkiego razem.
Mam nadzieję, że komuś się spodoba.
Magda

3 komentarze:

  1. Mimo mojego dziwnego stylu, o którym z resztą wiesz (xD) to bardzo podoba mi się bransoletka z kolorowymi różyczkami ;3

    OdpowiedzUsuń

Hej, miło by było jakbyś coś po sobie zostawił/a. Postaramy się wam odpowiedzieć. Możecie pisać o czym chcecie, komentować i pytać. Codziennie patrzę czy nie ma nowych komentarzy. Na każdy odpowiem. Zapraszamy ♥♥♥