Poradnik narzędziowy cz. I

Sobota, w poniedziałek do szkoły ;(, ale tylko na 3 dni :P. Dziś znowu poradnikowo, pokażę wam narzędzia :)
ZACZYNAJMY!!!

To są podstawowe narzędzia, dostałam je od koleżanki i świetnie dają się do modeliny, szczególnie jak zaczynamy.



 <---------- to są moje narzędzia, że tak powiem główne, są to narzędzia do lukru, są bardzo przydatne. Zapłaciłam za nie 28 zł, ale od dłuższego czasu o nich marzyłam ♥♥♥

 W innym świetle...
 Z podstawowymi :)
 W innym świetle...

 Z tych dwóch korzystam najczęściej są idealne do łączenia modeliny!!! ♥

 Z tych dwóch rzadko korzystam, służą do robienia kwiatków z lukru :P

 Tymi też łączę modelinę :)

 Ten górny wspomaga mnie przy robieniu rożków :) a dolny służy do łączenia.

 Też są do kwiatków...

 Łączenia .... :D

 Eeee... ciężko opisywać te narzędzia...

 Górnym robię fajne muszelki... :) a dolne.....eee nie wiem jak to opisać służy np, do robienia nacięć.
Nożyki i żyletki... służą do cieć, nacięć itp...













Spodobał się wam post?

Karolina




2 komentarze:

Hej, miło by było jakbyś coś po sobie zostawił/a. Postaramy się wam odpowiedzieć. Możecie pisać o czym chcecie, komentować i pytać. Codziennie patrzę czy nie ma nowych komentarzy. Na każdy odpowiem. Zapraszamy ♥♥♥