Tutorial - obrazek batikiem.

       Cześć, na dzisiaj przygotowałam obrazek batikiem. Prościutkie zadanie i rzeczy do tego też nie są jakieś wyszukane. Fajnie wygląda również, gdy się go oprawi w ramkę. Tę technikę malowania farbami poznałam w szkole na plastyce. Spodobał mi się efekt końcowy i postanowiłam to pokazać dzisiaj. U mnie to efekt końcowy trochę nie wyszedł, ale i tak będziecie wiedzieć o co chodzi, bo zależy to od farb jakich do tego używamy.
Potrzebne Rzeczy :
  • Biała kartka najlepiej techniczna ( dowolny format mój jest A-5.).
  • Farby plakatowe.
  • Pędzle (z szorstkim włosiem).
  • Ołówek.
  • Gumka do ścierania.
  • Pojemnik na wodę (np. zwykły słoik).
Na zdjęciu praktycznie nie widać kartki, ale uwierzcie mi na słowo, że ona tam jest. Ołówkiem szkicujemy jakiś wybrany obrazek.
 Malujemy go farbami w wybranych przez siebie kolorach. Kiedy farba wyschnie malujemy go ponownie jakąś ciemną farbą np. granatową lub czarną cały obrazek.
Kiedy i ta ciemna farba wyschnie to pod strumieniem bieżącej wody płuczemy kartkę aż ukaże się obrazek, który jest pod spodem.
Oto efekt końcowy.  Mój obrazek się trochę rozmazał, ale mam nadzieję, że wiecie już mniej więcej o co chodzi.
Magda
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej, miło by było jakbyś coś po sobie zostawił/a. Postaramy się wam odpowiedzieć. Możecie pisać o czym chcecie, komentować i pytać. Codziennie patrzę czy nie ma nowych komentarzy. Na każdy odpowiem. Zapraszamy ♥♥♥