Znalezisko.

       Cześć, pokarzę dziś bransoletkę, która zrobiłam z koralików znalezionych podczas sprzątania. Rano zaczęliśmy robić porządki (wykopaliska) ja to tak nazywam, bo zawsze coś ciekawego można znaleźć. Tak było i tym razem w rzeczach, które przeglądałam znalazłam koraliki. Mają one taki ładny lekko brązowy kolor. A dokładniej to znalazłam tam między innymi koraliki w kształcie kwiatków i takich diamencików. Było ich akurat tyle, że starczyło na bransoletkę w sam raz. Oto zdjęcia...
 Trochę ładniej wygląda na ręce.
Mi osobiście się podoba i trochę kojarzy z wiosną. Nie wiem jak Wam. I tak mam nadzieję, że komuś się spodoba.
Magda

5 komentarzy:

Hej, miło by było jakbyś coś po sobie zostawił/a. Postaramy się wam odpowiedzieć. Możecie pisać o czym chcecie, komentować i pytać. Codziennie patrzę czy nie ma nowych komentarzy. Na każdy odpowiem. Zapraszamy ♥♥♥