DZIĘKI ♥♥♥

Mamy w planie na razie jeszcze 2 tutoriale, mojego autorstwa. Potem zaczynamy tutorilowe poniedziałki. Ciszę się że paru osobom to się spodobało. W ogóle ciszę się, że pod każdym postem są komentarze, chociaż jeden :) Jest to zasługa Magdy, MAGDA podziwiam ciebie, że ze mną wytrzymujesz, i że mi pomagasz w prowadzeniu bloga, i że mogę na ciebie liczyć. WAS też kocham Jesteście ze mną w trudnych chwilach... i nie tylko xD każdy wasz komentarz daje mi kopa do dalszej pracy. Blog się rozwija. Teraz praktycznie codziennie spotykam się z Magdą, znaleźliśmy fajne miejsce w naszej okolicy, słuchamy R5 i śpiewamy ich piosenki (ja oczywiście fałszuje :c) ludzie się na nas patrzą, ale co tam. Zaraziłam Magdę R5'erością i się cieszę bo mamy kolejne wspólne zainteresowanie. Rzadko można znaleźć taką... przyjaciółkę ♥♥♥. Pamiętam jak byłyśmy małe nie lubiłyśmy się a teraz proszę. Piszemy razem bloga :) Jeździmy na wspólne zakupy. Fajnie jest mieć taką przyjaciółkę, taki blog i takich czytelników. ♥♥♥ Czekam na paczę ze Sklepiku dla Was miała DZISIAJ przyjść, ale cóż. Spodziewajcie się nowości. Mam nadzieje, że jutro przyjdzie. Jak ktoś chce te tutorialowe poniedziałki niech się podpisuje tu albo pod poprzednim postem a i jak chcecie zostawcie propozycje na konkretne rzeczy, na które chcecie tutoriale.


KAROLINA

2 komentarze:

  1. Dziękuję, Ci za to co napisałaś z CAŁEGO SERCA! Jesteś kochana, naprawdę najmilsze słowa, które przeczytałam.
    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NMZ, ale to wszystko prawda i dzięki Tobie blog się rozkręcił.

      Usuń

Hej, miło by było jakbyś coś po sobie zostawił/a. Postaramy się wam odpowiedzieć. Możecie pisać o czym chcecie, komentować i pytać. Codziennie patrzę czy nie ma nowych komentarzy. Na każdy odpowiem. Zapraszamy ♥♥♥