TANGLE TEEZER

Hejka, dzisiaj napiszę wam opinię niezwykłej szczotki, mianowicie TAMGLE TEEZER, jestem przykładem niedowiarka, który myślał ''To zwykła szczotka, poco mi taka'', ale od dobrych paru miesięcy zabierałam się by ją kupić, czytała różne opinie, ale jakoś nie chciałam jej zamawiać przez internet, potem moja przyjaciółką ją dostała to i jak pomyślałam czemu nie? I tak było Z koleżanką pojechałam na zakupy i natrafiłyśmy na nią. Zapłaciłam za nią 39zł, więc to chyba rozsądna cena. Kupiłam i z niecierpliwością ją otworzyłam i 1 raz od... dawna dobrze rozczesałam włosy. Wszystko jest na plus. A ona sama w sobie warta jest swojej ceny... :P


Macie taką szczotkę??? Co o niej myślicie???














Karolina 

7 komentarzy:

  1. Ja również mam taką szczotkę i polecam!
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie napisałaś, gdzie ją kupiłyście :C Napiszcie, prooooooszę c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Carrefourze nie wiem jak się ten sklep nazywa, ale z rzeczami do włosów itp.

      Usuń
  3. Ja mam taką w wersji kompaktowej:D Jest naprawdę dobra do czesania długich włosów :) Ale gdybyś kupiła przez internet wyszło by taniej.

    OdpowiedzUsuń

Hej, miło by było jakbyś coś po sobie zostawił/a. Postaramy się wam odpowiedzieć. Możecie pisać o czym chcecie, komentować i pytać. Codziennie patrzę czy nie ma nowych komentarzy. Na każdy odpowiem. Zapraszamy ♥♥♥