Tutorial #1

Hejka, dzisiaj przychodzę to was z 1 tutorialem, zdjęcia nie wyszły dobrze bo było już późno jak robiłam zdjęcia, ale mam nadzieję, że bd coś widać. Co wy na to by doszła tutaj jeszcze jedna bloggerka?

Piszcie w komentarzach co o tym sądzicie.... Podoba się tutorial i bransoletka???




1. Potrzebujemy
  • jakiegoś narzędzia, ja mam kombinerki
  • sznurek (podobny będzie można wygrać na Candy)
  • ogniwka
  • zapięcie do wstążki x2
  • dowolne zawieszki ( 1 lub 2)
  • karabińczyk
  • koniec to zapięcia (połączyć ogniwka lub uciąć kawałek łańcuszka)






 1. Obcinamy odpowiednią długość sznurka, w moim przypadku jest to 15cm.


 2. Umieszczamy klej w zapięciach wstążkowych i zaciskamy je na końcach sznurka...



 3. Doczepiamy koniec...



 4. Mocujemy karabińczyk...






 5. Za pomocą kołeczek montujemy zawieszki...





 ... I GOTOWE!!!






Dla porównania:




Mam nadzieje, że się podoba



Karolina 


4 komentarze:

  1. Świetny tutorial ^.^
    A dołączenie jeszcze jednej blogerki uważam za dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super tutorial dla osób zaczynających swoją przygodę z tworzeniem biżuterii. Jedna z pierwszych pozycji do zapoznania się :)

    A kolejna blogerka? Ja nie mam nic przeciwko :P

    www.ach00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, każdy miły komentarz daje mi motywacje do dalszej pracy :)

      Usuń

Hej, miło by było jakbyś coś po sobie zostawił/a. Postaramy się wam odpowiedzieć. Możecie pisać o czym chcecie, komentować i pytać. Codziennie patrzę czy nie ma nowych komentarzy. Na każdy odpowiem. Zapraszamy ♥♥♥