Tutorial - bransoletka z zawieszką.

       Cześć, dzisiaj pokarzę jak zrobić bransoletkę z zawieszką. Naprawdę, prostszej i szybszej bransoletki chyba nie ma jak ta, którą dziś pokarzę. Do tej bransoletki wybrałam zawieszkę z pieskiem, ponieważ bardzo kocham psy. Ja osobiście lubię bransoletki z zawieszkami nie wiem czemu, ale już tak mam.
       Potrzebne rzeczy :

  • Klej (ja mam klej na gorąco, ale może być inny)
  • Rzemień (sztuczny lub skórzany)
  • 2 kółeczka duże, 1 małe, karabińczyk, łańcuszek, 2 wklejki
  • Szczypce (do zagięcia elementów)
  • Zawieszka (może być taka jaką chcemy)
       To zaczynamy...
Zdjęcia rzeczy, których będziemy potrzebować :

Najpierw ucinamy odpowiednią długość rzemienia np. 15 cm oczywiście może być inna.
Klejem przyklejamy wklejki (oczywiście musimy odczekać aż klej wyschnie i dopiero potem przyczepiać, a schnie on ok. 2 min.) do obu końców rzemienia szczypcami przyczepiamy 2 duże kółka, jedno po jednej stronie, drugie po drugiej.
Doczepiamy jeszcze łańcuszek, karabińczyk, zawieszkę (najpierw do zawieszki przyczepiamy małe kółko a potem to razem do łańcuszka).
A teraz doczepiamy resztę.
A tak wygląda już skończona bransoletka.

       Mam wielką nadzieję, że się podobało. Wszelkie uwagi i pytania piszcie w komentarzach, do następnego posta :D
Magda


     

8 komentarzy:

  1. Czyżby to była zawieszka z chartem? :3 Piękna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zarabista bransoletka jak Rocky i Ell. : D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super poradnik w szczególności dla osób zaczynających swoją przygodę z robieniem własnoręcznej biżuterii. Ja chętnie wykorzystuję do tego półfabrykaty jubilerskie https://pl.silvexcraft.eu/ gdyż to właśnie one są najlepsze do takich prac jubilerskich.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama jestem wielką zwolenniczką biżuterii ręcznie robionej ponieważ jestem zdania, że nigdy nie będzie dwóch takich samych wykonań. Jak zamawiam sobie jakąś biżuterię z https://beezoo.pl/ to wiem jak bardzo ważnym jest sama sztuka wykonania.

    OdpowiedzUsuń

Hej, miło by było jakbyś coś po sobie zostawił/a. Postaramy się wam odpowiedzieć. Możecie pisać o czym chcecie, komentować i pytać. Codziennie patrzę czy nie ma nowych komentarzy. Na każdy odpowiem. Zapraszamy ♥♥♥