Tutorial - Foremki DIY

Hej, ostatnio przeglądałam foremki do modeliny i stwierdziłam, że po co wydawać na nie pieniądze, skoro możemy same takie zrobić. A więc do dzieła:

Czego potrzebujemy:
  1. silikon
  2. rzeczy które chcemy odcisnąć
  3. folia(ja mam torebkę foliową)
  4. płyn do naczyń (mydło w płynie też powinno się nadać)
  5. pędzelek
palce :)


Do jakiegoś pojemniczka nalewamy płyn do naczyń.



Przygotowujemy nasze rzeczy to odciśnięcia, ja wybrałam kaboszony akrylowe, które kupiłam kiedyś w moim lokalnym sklepie, ale na stronach hand-made także się pojawiły.


Rozkładamy naszą folię/torbę. 




Robimy kleks silikonu i go wyrównujemy.




Naszą rzecz smarujemy za pomocą pędzelka płynem. WAŻNE nie mogą powstać bąbelki, jak powstaną trzeba je zmyć i od nowa nałożyć. 



Wkładamy do silikonowego kleksa.


Możemy tak zrobić z czekoladą.



Czekamy aż nasz silikon dobrze zaschnie. Ja czekałam dni dla pewności.

WYJMOWANIE:





Moje gotowe foremki.




KAROLINA



2 komentarze:

  1. hej, jakiego silikonu użyłaś?? Ja próbowałam z silikonem sanitarnym, jednak nie błyszczy on tak samo jak twój i foremki wyszły fatalne...będę próbować jeszcze raz, ale chciałam się dowiedzieć gdzie kupiłaś swój, z jakiej jest firmy i ile kosztował. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej, już go nie mam, ale chyba nazywał się Tytan, kupiłam go chyba w Auchan za około 9-11 zł :)

      Usuń

Hej, miło by było jakbyś coś po sobie zostawił/a. Postaramy się wam odpowiedzieć. Możecie pisać o czym chcecie, komentować i pytać. Codziennie patrzę czy nie ma nowych komentarzy. Na każdy odpowiem. Zapraszamy ♥♥♥