Krem - Bebeauty.

       Cześć, bardzo serdecznie Was przepraszam, że w niedzielę nie dodałam posta, ale z powodu wiatru jaki u mnie wiał internet mi wolno chodził i prawie nic nie można było robić. Więc dzisiaj napiszę to co miałam zamiar napisać w niedzielę. Napiszę o kremie nawilżającym do rąk z firmy Bebeauty. Jest on bardzo dobry na przesuszone dłonie. Pięknie pachnie i szybko się wchłania. Z tej samej firmy polecam również krem do ciała też jest bardzo dobry. Ja niestety nie mam zdjęcia kremu do ciała, ale mam zdjęcie kremu do rąk.
Tak mniej więcej wygląda. Mam nadzieję, że to się Wam na coś przyda. Jeśli macie jakieś swoje ulubione kremy, które chcielibyście polecić to piszcie w komentarzach.
Magda

1 komentarz:

  1. Ja polecam ci ten krem http://naszezycieiinspiracje.blogspot.com/2014/03/ulubiency-lutego.html

    Karolina

    OdpowiedzUsuń

Hej, miło by było jakbyś coś po sobie zostawił/a. Postaramy się wam odpowiedzieć. Możecie pisać o czym chcecie, komentować i pytać. Codziennie patrzę czy nie ma nowych komentarzy. Na każdy odpowiem. Zapraszamy ♥♥♥