Triada.

       Cześć, przepraszam, że tak późno pisze, ale nie miałam czasu. Dzisiaj pokażę Wam kolczyki, które nie dawno zrobiłam dla mojej koleżanki. Ten wzór jest to logo zespołu 30 Seconds To Mars, a ich logo to triada. Mi osobiście te kolczyki się podobają, ale to już zależy od tego co komu się podoba. Oto ich zdjęcie...
  Wiem, że nie wyszły mi zbyt piękne, ale jak na moje zdolności z lepienia z modeliny to i tak nie jest tragicznie. Przyjmę również te negatywne komentarze, których pewnie będzie sporo. Piszcie w komentarzach co chcielibyście żebym wstawiała, bo mi się już pomysły kończą, postaram się spełnić Wasze prośby.
Magda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej, miło by było jakbyś coś po sobie zostawił/a. Postaramy się wam odpowiedzieć. Możecie pisać o czym chcecie, komentować i pytać. Codziennie patrzę czy nie ma nowych komentarzy. Na każdy odpowiem. Zapraszamy ♥♥♥