ZAKUPY INTERNETOWE

Hejka, dzisiaj pokaże wam co ostatnio zamówiłam, w pewnym świetnym sklepie internetowym, który odkryłam przez przypadek. Paczka do mnie przyszła wczoraj. A więc:

P.S. Nie zrobiłam wszystkiemu zdjęć, ale to jest większość. (źle wychodziły ;()

P.S.2 Jak się wam podoba???

















KAROLINA


P.S3 Na co chcecie tutorial??? Coś świątecznego, bo w szkole nauczymy się robić fajne jajka origami??? Chcecie??? Czy chcecie np. na makramę czy coś z modeliny, mogę też zrobić poradnik jak robić wyraźniejsze zdjęcia telefonem.


6 komentarzy:

  1. Czyżby artais.pl ? :) Może tutorial na jakiegoś kwiatka ? W końcu mamy "wiosnę" (w cudzysłowie, bo padał u mnie śnieg dzisiaj :D)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może jakiś kwiatek albo jajko?
    W wolnej chwili zapraszam do mnie!
    http://wyroby-tynki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super zakupy :3
    zapraszam: modelinanapatyku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne kolorki sznurków i dużo patyczków fimo :)

    OdpowiedzUsuń

Hej, miło by było jakbyś coś po sobie zostawił/a. Postaramy się wam odpowiedzieć. Możecie pisać o czym chcecie, komentować i pytać. Codziennie patrzę czy nie ma nowych komentarzy. Na każdy odpowiem. Zapraszamy ♥♥♥