Magiczny Kryształ


Hej! Wybaczcie, że piszę dziś tak późno, ale nie miałam za bardzo czasu. W tym tygodniu nie będę miała go prawie w ogóle :/ Posty będą dodawana automatycznie, jak będę miała czas to oczywiście odpowiem na Wasze komentarze, które są tu zawsze mile widziane ^^. Zabiegane będę przez około dwa tygodnie, ale postaram się nie zaniedbywać bloga :) Po za tym Madzia będzie dodawać też posty, więc się nie martwcie. A dziś pokażę Wam kryształ, który został naszyjnikiem. Często widziałam jakieś medaliony w bajkach, czasami były właśnie kryształami i jako dziecko marzyłam o takim, wiec kiedy po raz kolejny zobaczyłam ten kryształ, musiała go kupić i spożytkować i tak powstał ten oto naszyjnik. Musiał skombinować jak go zawiesić, więc skorzystałam z tego tutorialu: KLIK. Wyszło mi coś takiego:






Nie jest jakoś nadzwyczajny, ale moim zdaniem ma swój urok ^^. Sami oceńcie. A ja zmykam, do następnego! 



KAROLINA



3 komentarze:

Hej, miło by było jakbyś coś po sobie zostawił/a. Postaramy się wam odpowiedzieć. Możecie pisać o czym chcecie, komentować i pytać. Codziennie patrzę czy nie ma nowych komentarzy. Na każdy odpowiem. Zapraszamy ♥♥♥