Hexagon Bracelet - Tutorial


Hej...zacznijmy od tego, że nie mam siły...wychodzę z domu o 7 a wracam po 16-17...kolejny już tydzień...ale w następnym powinno być już okej. W niedziele przygotowałam Wam trzy tutoriale na dwie bransoletki z gumek + coś słodkiego. Od razu mówię...cą wykonane gorzej niż zwykle, nie miałam siły edytować zdjęć i program nie chciał współpracować...Więc postaram się to Wam jakoś wytłumaczyć, a jak nie, to zawsze możecie poszperać w internecie. 



Potrzebujemy: 
  • krosna
  • szydełka
  • gumek
  • zapięcie S




Zakładamy gumki kolejno: dół-lewo, dół-prawo, środek-lewo, środek-prawo, góra-lewo i góra-prawo. Powinno wyjść coś takiego:


Robimy tak do końca.


Na koniec zakładamy gumki jak na zdjęciu. Góra-lewo i góra-prawo.


Obracamy krosno.


Zaczynamy szydełkować. Wszystko jest na zdjęciach, wiec nie widzę potrzeby się rozpisywać. Jak ktoś nie będzie czegoś wiedział niech napisze w komentarzu, wytłumaczę. 





Robimy tak do końca.



Tradycyjnie...


Zdejmujemy...






Gotowe! Bransoletka jest sama w sobie prosta :)



No więc to na tyle...wybaczcie, że tak sztywno, ale jestem mega zmęczona...Pisze to w niedziele jakby co...wieczorem. Posty mojego autorstwa pojawią się automatycznie jeszcze w tym tygodniu. 


Miłego dnia!


KAROLINA


1 komentarz:

Hej, miło by było jakbyś coś po sobie zostawił/a. Postaramy się wam odpowiedzieć. Możecie pisać o czym chcecie, komentować i pytać. Codziennie patrzę czy nie ma nowych komentarzy. Na każdy odpowiem. Zapraszamy ♥♥♥