Piękna jest miłość, lecz znika jak mgła, przyjaźń piękniejsza bo wiecznie trwa!


Witajcie! Dziś walentynki...Ktoś tu jeszcze nie ma drugiej połówki? Ja nie mam...w sumie jest dobrze, masz czas dla rzeczy według mnie ważniejszej...przyjaźni. Jest piękna a prawdziwa potrafi trwać przez długie lata, aż do starości. Przyjaciół też się kocha i trzeba ich docenić. Nie musimy kupować im jakiś drogocennych prezentów, starczy nasza miłość do nich lub drobny upominek. Przyjaźń jest rodzajem miłości, którą trzeba pielęgnować, nie poddawać się, nie bać się przeprosić. Jeżeli nam naprawdę na kimś zależy zrobimy wszytko by być w jego życiu...ale powinniśmy też dać mu odejść, gdy nasza rola w jego życiu się skończyła...smutne, ale jednak prawdziwe. 

A dziś pokażę Wam bransoletki, które wykonałam dla siebie i pewnej ważnej mi osóbki. Mają pokazać, że przyjaźń istnieje. Choć z początku się nienawidziłyśmy teraz się przyjaźnimy <3 Każda przyjaźń jest wyjątkowa i trzeba to zapamiętać, by nie stracić ważnej osoby...

Przyjaciele - jedna dusza w dwóch ciałach.

Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, kiedy nasze skrzydła zapominają, jak latać.

Przyjaciel - ktoś, przed kim można głośno myśleć.





Wybaczcie miałam tylko takie zdjęcia, zrobiłam je telefonem. Wybaczcie też za te dziwne tło. 

Więc życzę Wam wspaniałych walentynek, przepełnionych miłością nie tylko do drugiej połówki, ale i przyjaciół. To jest także ich święto. Starczy zwykłe "dziękuje" i przytulas a na pewno sprawicie radość i uśmiech na twarzach swoich przyjaciół ^^.


Coś dużo dziś pisałam. Ostatnio pisze jakoś więcej. Może moja dusza artystyczna szuka jakiegoś sposobu by się uwolnić? Kto wie...Mam nadzieje, że takie posty Wam nie przeszkadzają.



KAROLINA

1 komentarz:

  1. Nie zgodzę się, że miłość znika jak mgła. Znika, jeżeli to nie miłość, a zwykłe zauroczenie. Prawdziwa miłość trwa zawsze, niezależnie od sytuacji. Ale zgodzę się za to, że przyjaźń to też forma miłości. Ja swojej najlepszej przyjaciółki czy przyjaciela nie mam, ale za to mam drugą połówkę. Zobacz, dokładnie odwrotnie :D

    OdpowiedzUsuń

Hej, miło by było jakbyś coś po sobie zostawił/a. Postaramy się wam odpowiedzieć. Możecie pisać o czym chcecie, komentować i pytać. Codziennie patrzę czy nie ma nowych komentarzy. Na każdy odpowiem. Zapraszamy ♥♥♥