Niebieski - przynależny do nieba...


Hej!!! Jak minął Wam dzień? Ja dziś zostałam w domu (choroba) nie miałam dzisiaj jakiś ważnych lekcji, a że nie dałam rady mówić...chciałam coś stworzyć. Padło na bransoletkę, oczywiście pozostał problem "jaką?"...Tak powstała ta bransoletka, co moim zdaniem nie powinna ujrzeć światła dziennego, ale cóż...nie mam weny. 


A tak przy okazji chciałabym Wam polecić bloga  Szylkretki http://modelinovelove.blogspot.com/ Najbardziej z jej prac podobają mi się najbardziej te modelinowe, a w tym Kosogłosowe bransoletki <3 Znajdziecie też tam parę pomysłowych tutoriali. Urzekły mnie arbuzy i sushi. Sami zobaczcie ^^   





Może ktoś ma jakiś pomysł co mogłabym stworzyć? 

Komentarze z propozycjami jak i nie tylko są mile widziane.



Mam pytanie: Czy opłacałoby się założyć sklepik na Srebrnej Agrafce? 

Jak myślicie? 



KAROLINA 








4 komentarze:

Hej, miło by było jakbyś coś po sobie zostawił/a. Postaramy się wam odpowiedzieć. Możecie pisać o czym chcecie, komentować i pytać. Codziennie patrzę czy nie ma nowych komentarzy. Na każdy odpowiem. Zapraszamy ♥♥♥