Baby kokardka


Hej...Też macie takie uczucie, że jesteście sami, pomimo, że dookoła jest mnóstwo innych ludzi? Tak właśnie mam...od dłuższego czasu...Więc dziś jest kolejny dobijając mnie dzień, gdzie chętnie odizolowałabym się od wszystkiego... A wracając do posta, dziś pokażę Wam MEGA prostu tutorial na kokardkę taką mini, baby kokardkę :) 


POTRZEBUJEMY:
  • krosno/pace/ ołówki cokolwiek w tym stylu ja mam takie śmieszne mini krosno :P
  • szydełko 
  • 3 gumeczki





1. Nawlekamy dwie gumeczki tak jak na zdjęciu:


2. Przekładamy trzecią.


3. Robimy supełek.  



GOTOWE!


Proste prawda? :) Taka mini ozdoba będzie uroczo wyglądać na np. ołówku czy długopisie. 

Znacie może jakieś smutne piosenki?  Chętnie posłucham czegoś dobijającego...


KAROLINA





7 komentarzy:

  1. Sweet kokardka. :3 Indili sobie posłuchaj. Poprawy....... nastroju?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiam się dlaczego wszystkie dziewczyny z mojej klasy przestały robić cokolwiek z gumek, a niektóre to boją się ich nawet dotykać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno mogą wywołać raka skóry, ale to tylko podróbki czy co. Pewnie się boją.

      Usuń
    2. Ja nie nosze ich już na rekach wole nie ryzykować :/

      Usuń

Hej, miło by było jakbyś coś po sobie zostawił/a. Postaramy się wam odpowiedzieć. Możecie pisać o czym chcecie, komentować i pytać. Codziennie patrzę czy nie ma nowych komentarzy. Na każdy odpowiem. Zapraszamy ♥♥♥