Tutorial


Hej, dzisiaj pokażę Wam tutorial na ''zaczepkę'' do kamienia, skąd pomysł? Madzia przywiozła mi z wycieczki, kamień, który jest przypisany dla mojego znaku zodiaku. Jest to kwarc ♥♥♥  gdy go ''otworzyłam'' odpadła ta zaczepka i miałam dylemat co teraz zrobić, a potem wpadłam na to... Jest zimo i mokro.... ;( a jak u Was??? Strasznie podoba mi się kwarc :) Możecie to wykorzystać jak spodoba się dla Was jakiś kamień i chcecie z niego zrobić zawieszkę :) Nie wiem czy w tym tygodniu będę dodawać posty, postaram się, wiecie ostatni miesiąc nauki :(


Potrzebujemy:
  • kamień
  • nakładka na koralik
  • szpilka (WAŻNE musi mieć główkę!!!)
  • klej
  • szczypce





Wkładamy szpilkę w nakładkę, w sposób jaki jest przedstawiony na zdjęciu.



Zaginamy i powstaje takie coś:


Kleimy!!!


Nakładamy trochę kleju na nasz kamień i na ''zaczepkę''.


Gotowe!!! Mam nadzieję, że się Wam spodobało :) Jak chcecie na coś konkretnego tutorial napiszczie mi w komentarzy, ogólnie ZAPRASZAM do komentowania!!!



KAROLINA




3 komentarze:

Hej, miło by było jakbyś coś po sobie zostawił/a. Postaramy się wam odpowiedzieć. Możecie pisać o czym chcecie, komentować i pytać. Codziennie patrzę czy nie ma nowych komentarzy. Na każdy odpowiem. Zapraszamy ♥♥♥