DISTRICT 12


Hej. Jak minął Wam dzień? U mnie nuda...wszędzie nuda...i smutno. Te drugie bardziej dobija. Przeczytałam parę stron Niezgodnej, ostatnio nawet obejrzał ekranizację tej książki, nie wytrzymałam i musiałam, czekam na kolejną część :) 

Ale przechodząc to posta, pokażę Wam dzisiaj zawieszkę nawiązująca do mojego ulubionego filmu, czyli Igrzysk Śmierci. Grafika nawiązuje do miejsca w którym mieszkali Peeta i Katniss, czyli do Dystryktu 12. Dziś będzie skromnie, jedno zdjęcie. Światło nie było za dobre i ciężko było zrobić dobre zdjęcie.



+ wstawiam to zdjęcie, bo je kocham :*



Już niedługo szkoła...eh...Kolejne miesiące nauki, egzaminy, wybór liceum...Chciałabym się cofnąć do  pięknej pierwszej klasy...i tam zostać. 


Ostatnio oglądając fan art, który był filmikiem, natknęłam się na fają piosenkę, postanowiłam ją znaleźć, znalazłam oryginał, ale chciałam cover, ten co był w filmiku. Takim sposobem znalazłam to: 




Miłego dnia, a raczej wieczoru :)




P.S. Może chcecie jakieś tutoriale? Jak tak, piszcie jakie, bo mam brak weny...




KAROLINA



3 komentarze:

  1. Jak ja znam ten ból ze złym oświetleniem :)

    Zapraszam do na Rozdanie
    http://www.ach00.blogspot.com/2015/02/aczulinkowe-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawieszka cudowna :3 Też uwielbiam igrzyska <3

    OdpowiedzUsuń

Hej, miło by było jakbyś coś po sobie zostawił/a. Postaramy się wam odpowiedzieć. Możecie pisać o czym chcecie, komentować i pytać. Codziennie patrzę czy nie ma nowych komentarzy. Na każdy odpowiem. Zapraszamy ♥♥♥