Kolczyki marchewki.

       Cześć, dzisiejszym tematem jest warzywo, miało być coś słodkiego, ale poprzestawiałam. Moim ulubionym warzywek jest marchewka, uwielbiam ją. Jest to moja ulubiona surówka, mniam. W zasadzie lubię wszystkie warzywa, ale marchewkę najbardziej. Z tego powodu zrobiłam kolczyki marchewki, starałam się jak najlepiej odwzorować strukturę jaką mają jej liście czy tam jakieś gałązki nie wiem co to jest dokładnie. Ogólnie to uważam, że nie najgorzej mi wyszło. Proszę, oto zdjęcia...
Nie są zbyt wyraźne, ale sądzę iż będziecie widzieli.
To tyle na dzisiaj. Do następnego wpisu.
Magda

4 komentarze:

Hej, miło by było jakbyś coś po sobie zostawił/a. Postaramy się wam odpowiedzieć. Możecie pisać o czym chcecie, komentować i pytać. Codziennie patrzę czy nie ma nowych komentarzy. Na każdy odpowiem. Zapraszamy ♥♥♥