Hejo...



...jak wiecie jestem a w zasadzie byłam chora (może i nie wiecie :P) Wczoraj miałam wenę na bransoletki wyjęłam sznurki, ale nie dałam rady za słaba byłam :( Dzisiaj wchodzę o tu !19!!!! OBSERWATORÓW!!! 

DZIĘKUJEMY WAM, MAMY NADZIEJE, ŻE NASZ BLOG SIĘ KIEDYŚ ROZKRĘCI, JESTEŚCIE NAJLEPSI!!!

Okej, do rzeczy, wczoraj jak nabrałam troszkę więcej sił, zrobiłam zdjęcia bransoletkom, które kiedyś zrobiłam dla siebie czy dla swojej mamy.

Oglądam teraz Ace Venture, pisze 205 post :) i myślę co będzie dalej z blogiem...  Co wy na to, żebyśmy założyli nowego bloga, ten oczywiście dalej by istniał, ale tamten byłby bardziej życiowy, kosmetyczny, ''modowy'' :) ???

Może macie jakieś propozycje co mam zrobić??? Bo mi brakuje weny ostatnio.


Jeszcze zdjęcia źle wyszły chciałam je zrobić w świetle naturalnym, ale był bardzo nie wyraźne, ale jeszcze tylko 13 dni do moich urodzin :) i będą wyraźniejsze zdjęcia :) Ok to rzeczy, pokaże wam dzisiaj bardzo prostą bransoletkę, koloru złotego :) Mam nadzieję, że się Wam spodoba. Oto ona:









Zwykła prosta, do owinięcia na dwa razy, podobną widziałam, kiedyś w Rossmann'ie
#R5Family



Karolina












1 komentarz:

Hej, miło by było jakbyś coś po sobie zostawił/a. Postaramy się wam odpowiedzieć. Możecie pisać o czym chcecie, komentować i pytać. Codziennie patrzę czy nie ma nowych komentarzy. Na każdy odpowiem. Zapraszamy ♥♥♥