Poradnik narzędziowy . II

Na razie nie planuje więcej poradników, i tak nikt ich nie czyta :( Zastanawiam się nad założeniem nowego bloga, ale mniejsza o to :P A dziś II cz. poradnika narzędziowego :)



 Pierwszym bardzo ważnym narzędziem jest nożyk, ten jest akurat od nożyka do tapet, jest bardzo przydatny.
 Drugim bardzo przydatnym narzędziem jest żyletka, jak dla mnie jest najważniejszym narzędziem.
 Kolejnymi narzędziami są nożyki zwykłe to cięcia tapet też są bardzo przydatne w obcinaniu czy nadawaniu faktury.
 Moja ukochana nowość - skalpel, kupiłam go w takim miejscu, gdzie nie spodziewałam się, że będzie :D Jest BARDZO przydatny. Suuuuuuuuper tnie. ♥♥♥ (nie ma to jak miłość do skalpela)

 Kolejne rzeczy to tłuczek (tak tłuczek) wykałaczka  i patyczek do szaszłyków.
Niektórzy piszą, że efekt tłuczka ich nie zadowala, ale sadzę że mają inne, mój mnie zadowala :)







                                   EFEKT:








<====== EFEKT ZAPAŁKI
 EFEKT PATYCZKA OD SZASZŁYKA ====>
 <======= EFEKT FAKTURY

 Bardzo przydatne są narzędzia do ozdób paznokciowych.


 Pędzelki są IDEALNE do nadawania efektu przypieczenia, szczególnie ten bardziej miękki (po prawej)




 Szczoteczka - narzędzie codziennego użytku idealne to nadawania faktury bez niej nie funkcjonuje :(


I ostatnie narzędzie - wałek, był w jakimś dziecięcym zestawie,  ale jest idealny do wałkowania, równie dobrze sprawdzi się też dezodorant czy flamaster.







Koniec poradników!!! Koniec cieszenia się  z komentarzy!!! :(


NIESTETY OSŁABIAMY SIĘ!!!!




Karolina :(





9 komentarzy:

Hej, miło by było jakbyś coś po sobie zostawił/a. Postaramy się wam odpowiedzieć. Możecie pisać o czym chcecie, komentować i pytać. Codziennie patrzę czy nie ma nowych komentarzy. Na każdy odpowiem. Zapraszamy ♥♥♥