Hejo...



... pierwszy post ze zdjęciami z mojego nowego aparatu :) Tylko karta pamięci nie chce wejść, a dokładniej aparat jej nie odczytuje i mogę robić tylko 18 zdjęć :( Może macie jakieś rady co to tego??? A i poszukuje osoby, która zrobi szablon dla nowego bloga... tak zakładam nowego bloga, ale tego nie zostawię :) Wczoraj było super!!! Dostałam baaardzo fajne prezenty a na koniec dnia zostałyśmy zbombardowani gradem :( ale i tak było fajnie :) chodzę i pstrykam wszystkiemu zdjęcia :) Dzisiaj pokażę Wam parę moich prezentów, jeszcze jednego nie dostałam :( W sumie dwóch, ale o tym  kiedy indziej :). Paczka z wygranej powinna lada dzień przyjść, więc szykujcie się na haul  :) Aparat ma już swoje imię :) Do rzeczy:

Ta świeca piękne pachnie po zapaleniu, ogólnie nie lubię nic co jest powiązane z czekoladą i pomarańczą, bo samą czekoladę wielbię, ale połączenia tych dwóch zapachu nie nienawidzę, ale ten jest super!!!!











LOUDER!!! KC MAGDALENA !!! ♥♥♥







I Ross moja poduszka, nazywa się tak samo jak mój aparat...♥♥♥ 


Do napisania!!!

3 komentarze:

  1. Widać różnicę jakości. Czy można spytać jaki model albo chociaż o firmę? Fajne rzeczy dostałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam Panasonic Lumix dalej nie pamiętam, ale kiedyś zrobię może o nim post :) Dzięki :D

      Usuń
    2. Cieszę się, że podoba Ci się :3

      Usuń

Hej, miło by było jakbyś coś po sobie zostawił/a. Postaramy się wam odpowiedzieć. Możecie pisać o czym chcecie, komentować i pytać. Codziennie patrzę czy nie ma nowych komentarzy. Na każdy odpowiem. Zapraszamy ♥♥♥