Wilki anime.

      Cześć, nie miałam kompletnie pomysłu na posta więc jak zwykle ratuję się rysunkiem. Dzisiaj pokażę takie nie do końca, ale jednak anime, a dokładniej wilki anime. Od razu mówię, że sama ich nie wymyśliłam zarysy wilków wzięłam z internetu. Jak pewnie już zauważyliście ja kocham rysować, szkicować, malować itd., ale dla Was to i tak pewnie to samo, jest to moja życiowa pasja. Mogłabym całe życie na to poświęcić, ale niestety moje rysunki to tylko sterta śmieci, nikomu się w przyszłości nie przydadzą i pewnie wylądują w śmietniku, och takie jest moje życie, ale przynajmniej robię to co kocham. Jeden wilk ma sierść w odcieniach niebieskiego, ma grzywkę i duże oczy. Drugi ma żółtawą sierść, końcówki łap kasztanowe również ma duże oczy. Oto zdjęcia...

 Dosyć słaba jakość, ale wiecie dobrze, że ja nie dysponuję dobrym aparatem. Mam nadzieję, że się podoba możliwe, że będę wstawiać więcej rysunków.
Magda

2 komentarze:

Hej, miło by było jakbyś coś po sobie zostawił/a. Postaramy się wam odpowiedzieć. Możecie pisać o czym chcecie, komentować i pytać. Codziennie patrzę czy nie ma nowych komentarzy. Na każdy odpowiem. Zapraszamy ♥♥♥