Rysunek - króliczek.

       Cześć, przepraszam Was, że tak długo mnie nie było, ale miałam zabiegany i pracowity tydzień. Oczywiście znów ratunkiem jest rysunek, tym razem prosty i mało skomplikowany myślę, że każdy byłby w stanie coś takiego wykonać. Narysowałam go na życzenie mojej dobrej koleżanki, a przyjaciółki Karoliny. Obrazek przedstawia królika, który moim zdaniem jest bardzo uroczy, a raczej kostium królika. Jest on biały, króliczek ma urocze oczka i policzki. Wybaczcie, że Was tym zanudzam, ale nie mam pomysłów, od jutra muszę coś powymyślać :P
To tak wygląda króliczek, mam nadzieję, że się podoba. Przy okazji zapraszam Was na drugiego bloga którego prowadzi Karolina ja uważam, że jest fajny, oto link KLIK. Od razu mówię w poście z tym warkoczem to niestety ja jestem.
Magda

2 komentarze:

Hej, miło by było jakbyś coś po sobie zostawił/a. Postaramy się wam odpowiedzieć. Możecie pisać o czym chcecie, komentować i pytać. Codziennie patrzę czy nie ma nowych komentarzy. Na każdy odpowiem. Zapraszamy ♥♥♥