Hejo...



... szykuje dla was mini haul, ale to kiedy indziej, ostatnio parę rzeczy się uzbierało np. mój pierwszy liquid i ta wygrana...  Jestem dumna z Madzi, wymyślamy razem taką fajną historię, wczoraj Madzia, wymyślała taką fajną część tej historii, ja jej dałam tylko temat, czytałam to i uśmiechałam się do ekranu, a potem była taka romantyczna i dramatyczna scena, prawie płakałam. Nie dam Wam niestety fragmentu, bo Madzia by mnie zabiła ;( Fajny film by z rej historii wyszedł :D Czekam na dwie paczki. Dalej jestem chora i nie chodzę do szkoły :) Do rzeczy dzisiaj pokażę Wam ''marynarską'' bransoletkę :D

Mi się podoba a czy wam się podoba sami oceńcie... :P




I jak???



Karolina






3 komentarze:

Hej, miło by było jakbyś coś po sobie zostawił/a. Postaramy się wam odpowiedzieć. Możecie pisać o czym chcecie, komentować i pytać. Codziennie patrzę czy nie ma nowych komentarzy. Na każdy odpowiem. Zapraszamy ♥♥♥