Tutorial - kwiatek Loom Bands


Hej! Jak mija Wam dzień ? Ja jestem lekko chora, ale żyję. Wczoraj męczyłam się przy wybieraniu zdjęcia, które pewnie ujrzycie jeszcze ^^. A na dziś przygotowałam tutorial na kwiatka. Miał być filmik, ale światło było niekorzystne i ostrość....ahhh ta ostrość mnie dobiła... Ale wracając do tematu. Tutorial będzie bardzo prosty, chciałam zacząć od łatwych rzeczy i przechodzić do stopniowo trudniejszych :)

Potrzebujemy:
  • 13 gumeczek w danym kolorze (u mnie jest do ciemno niebieski)
  • 6 gumeczek w innym kolorze (w moim przypadku to jasny niebieski)
  • 1 zieloną gumeczkę




1. Nakładamy ciemniejsze gumeczki na krosno. Kolejność jak na zdjęciu.


2. Następnie nakładamy jaśniejsze gumeczki, według kolejność na zdjęciu. 


3. Nakładamy podwójną ciemną gumeczkę na środkowy "haczyk".


4. Nakładamy luźno pojedyncze gumki na haczyki.


5. Obracamy. Szydełko umieszczamy w środkowym haczyku, jak jest na zdjęciu. Bierzemy pierwsza od góry jasną gumkę i "przekładamy" ją na odpowiedni haczyk. Robimy tak z każdą jasno niebieską. Kolejność sama wyznaczy. 

RADA: Trzeba uważać by pojedyncze gumeczki nie pospadały.



6. Następnie wkładamy szydełko w haczyk, najbliżej nas, jak na zdjęciu i bierzemy nim przed ostatnią ciemno niebieską gumeczkę. Robimy tak potem z następnym, ale tam gumeczka jest ostatnia. 



Tak to powinno mniej więcej wyglądać: 



7. Podobnie robimy drugą stronę. 


Tak powinno to wyglądać.


8. Nakładamy tą pojedynczą gumeczkę na środkową, żeby nam nie przeszkadzała w robieniu łodygi.


9. Wkładamy w ostatni haczyk i przekładamy zieloną gumeczkę, robiąc "supełek" (nie wiem jak to nazwać xD) 



Tak to powinno wyglądać: 


10. Następnie zdejmujmy kwiatek z krosna i gotowe :)


A tu gif: 



Jeśli chcecie jeszcze jakieś tutoriale, to miło by było jakbyście napisali jakie :)

A jeśli chcecie zobaczyć inne tutoriale to zapraszam tu -> KLIK

P.S. Szykujcie się na małą niespodziankę ^^


KAROLINA

5 komentarzy:

Hej, miło by było jakbyś coś po sobie zostawił/a. Postaramy się wam odpowiedzieć. Możecie pisać o czym chcecie, komentować i pytać. Codziennie patrzę czy nie ma nowych komentarzy. Na każdy odpowiem. Zapraszamy ♥♥♥