"Złote znicze" w wersji kolczykowej :)


Hej! Jak minął Wam tydzień? Dla mnie dość szybko zleciał i mam teraz ferie! ♥ Mam prace domową z angielskiego, ale trzeba będzie ją jak najszybciej załatwić, żeby mieć spokój i nie zapomnieć o niej. A dziś powinni się zadowolić fani Harrego Pottera, przedstawiam mam "Złote Znicze". Czemu cudzysłów? Nie wyszły mi.... :( Sami zobaczcie:






Dziś skromnie - jedno zdjęcie. Macie może jakieś życzenia do postów? Tutoriale? Outfity? Coś z gumeczek? A może macie konkretny pomysł? Piszcie! Każdy pomysł jest na wagę złota :) Wspierajcie nas! xD 



Instagram

Pamiętajcie żeby napisać jakieś pomysły :3


Cieplutkiego dnia! a raczej reszty dnia...



KAROLINA

5 komentarzy:

Hej, miło by było jakbyś coś po sobie zostawił/a. Postaramy się wam odpowiedzieć. Możecie pisać o czym chcecie, komentować i pytać. Codziennie patrzę czy nie ma nowych komentarzy. Na każdy odpowiem. Zapraszamy ♥♥♥