To jest psycho!... Ja to chcę...!

       ...powiedziała Karolina kiedy zobaczyła podobną rzecz do tej, którą dziś pokażę. W ogóle chce się Wam chodzić do szkoły??? Mi wcale i czekam tylko do ferii. Przejdźmy do rzeczy, więc zobaczycie dziś eksperyment w moim wykonaniu. Pierwszy raz robiłam "laleczkę" z koralików, bo nie wiem jak inaczej to nazwać, jest ona przedstawiona jako breloczek. No i właśnie domyślacie się pewnie jaka była tego historia. Kolejna rzecz, która powstała za pośrednictwem Karoliny, bo pewnie nie miałabym tak silnej motywacji jak w tym przypadku. Jest to po prostu lalka, przy której są dwa różowe kwiatki. Wszystko wyszło jak powinno..., ale no właśnie, ale sukienka tej lalki to katastrofa... Myślę, że tylko nad tym powinnam popracować, ale uczymy się na błędach, nie wszyscy w prawdzie, ale się zdarza xD. Robiłam ją dosyć długo, denerwowałam się, że nie wychodzi mi ta sukienka, rzucałam nią na biurku (w sensie lalką, nie sukienką xD)... jednak mimo przeciwności losu udało mi się. A oto zdjęcia...

No i to by było na tyle... jeśli komuś BARDZO, by zależało na tutorialu to piszcie, postaram się zrobić. Mam nadzieję, że wystarczy mi nerwów, ale Dla Was wszystko :D


MADZIA♥ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej, miło by było jakbyś coś po sobie zostawił/a. Postaramy się wam odpowiedzieć. Możecie pisać o czym chcecie, komentować i pytać. Codziennie patrzę czy nie ma nowych komentarzy. Na każdy odpowiem. Zapraszamy ♥♥♥