DIY


Hej! Wiem, że nie było mnie długo, ale miała sporo nauki. Stęskniłam się za Wami! Ciężko było, ale jestem i dziś zrobiłam specjalnie dla was coś DIY a raczej tutorial! Wykorzystamy tu gumki Loom Bands. Co do niech to zdania są podzielone, niektórzy w to nie wierzą, inni tak. JA dmucham na zimno i tego nie noszę, tylko robię ozdoby, ale dziś akurat będzie coś co można nosić xD (wybaczcie za moje roztrzepanie, ale muszę nabrać wprawy :P) Co się u mnie działo? Oceny mam dobre, ścięłam sporo włosy xD, zakochałam się...niestety xD, święta były super, sylwester też, poznałam nową osobę :3 i zepsuł mi się laptop i pisze teraz na starym gracie :/ ale lepsze to niż nic xD, tylko że się jeszcze nie przyzwyczaiłam do klawiatury :/ A i teraz w moim pokoju zagościły plakaty, R5 i Igrzyska Śmierci. To co kocham <3 i nie przeszła mi faza na R5, napisałam także list to Josha Hutchersona <3


Do dzieła!


POTRZEBUJEMY:
  • krosno
  • szydełko
  • czerwone gumki
  • zielone gumki


1. Krosno ustawiamy tak jak na zdjęciu:


2. Nakładamy DWIE gumki jak poniżej:


3. Robimy to samo po drugiej stronie...:


4. ....i na środku:


5. Przechodzimy nieco wyżej i też nakładamy DWIE gumki:


6. Tak samo po drugiej stronie:


7. Przekręcamy krosno:


8. Robimy takiego ''zawijaska'' czyli owijamy gumkę trzy raz na szydełku:


9. Nakładamy go na dolny, środkowy haczyk:


10. Tak to wygląda:


11. Zaczynamy ''szydełkować'' najpierw wkładamy do środka haczyk i wyciągami dwie najbliższe gumki i zahaczamy je po lewej, jak na zdjęciu:


12. Następnie po prawej...:


13. I na środku:


14. Potem robimy to samo po prawej i lewej stronie:



15. Teraz pora na to zielone coś xD (nie pamiętam jak się to nazywa) bierzemy zieloną gumeczkę:


16. Wkładamy szydełko jak na zdjęciu:



17. I przekładamy zieloną gumeczkę:


18. Zdejmujemy!!!


19. TAA DAAM!


Możemy zrobić dwie i stworzyć breloczek albo zrobić cztery i stworzyć kolczyki jak niżej:





Mam nadzieję, że same wisienki jak i post się Wam spodobał. Bardzo się napracowałam i mam nadzieję,  że to docenicie :)

Komentarze są mile widziane!!!

KAROLINA

6 komentarzy:

Hej, miło by było jakbyś coś po sobie zostawił/a. Postaramy się wam odpowiedzieć. Możecie pisać o czym chcecie, komentować i pytać. Codziennie patrzę czy nie ma nowych komentarzy. Na każdy odpowiem. Zapraszamy ♥♥♥