Bransoletka wieczności...

       Cześć, dawnooo mnie nie było... No, więc Witam Was z powrotem. Domyślacie się dlaczego nie pisałam postów... po 1 czas, po 2 wena, a miałam jej brak i w sumie dalej mam xD. Nie zaskoczę Was jakoś specjalnie, pewnie gdyby nie Karolina to w ogóle nie pisałabym tego, ale mnie namówiła. Mianowicie wyjaśniam dlaczego w tytule jest wieczności, bransoletka powstała niedawno na potrzeby moje własne xD. Chciałam jakąś najprostszą bransoletkę żeby nosić ją już zawsze. No, więc wcieliłam plan w życie i zrobiłam. Nie jest jakaś wybitna, po prostu biała, zrobiona z muliny. Jest to chyba najprostszy wzór, czyli ukośne paski. No skoro prosta to nie wypadało zrobić innej a poza tym lubię ogólny wygląd tego wzoru, bo prosty, ale za razem ładny. Zdecydowałam się na biały kolor z prostej przyczyny, ponieważ nie wyblaknie xD, ale to nie jest przyczyna. Dlatego biały, że biały różni się od innych kolorów, oznacza po prostu ich brak i nie pasuje do nich. Sami z resztą zobaczcie, choć to nic nowego...

A na tym zdjęciu macie dowód, że jest ze mną zawsze xD. Nie opuści mnie już nigdy...


MADZIA♥ 

3 komentarze:

Hej, miło by było jakbyś coś po sobie zostawił/a. Postaramy się wam odpowiedzieć. Możecie pisać o czym chcecie, komentować i pytać. Codziennie patrzę czy nie ma nowych komentarzy. Na każdy odpowiem. Zapraszamy ♥♥♥