Pierścionek - Serce.

       Cześć, trochę późno dziś piszę, ale miałam zajęty praktycznie cały dzień. Wiadomo wakacje, Karoliny nie ma, byłam na zakupach w pasmanterii i w sklepach z ubraniami. Jestem ogólnie zadowolona z moich zakupów i dzięki nim będę miała na jakiś czas co dawać w postach. W dzisiejszym poście pokażę pierścionek, który przedstawia połamane serce. Znajduje się też na nim niewielkie zadrapanie, na zdjęciach słabo widać, ale jest, przechodzi przez nie czarna kobra, która wbija w nie swoje zęby. Po prawej stronie kiedy patrzy się na nie przodem widać czerwoną łatę. Oto zdjęcia...






Ogólny wygląd pierścionka mnie zadowala, uzyskałam taki efekt jaki chciałam wiem, że nie wszystkim się on  spodoba, ale z pewnością znajdą się osoby, którym się on spodoba równie jak mi. No cóż każdy jest inny i nie każdy lubi to samo, ale sami wyrazicie swoją opinię.
Magda

2 komentarze:

  1. Bardzo ładny jest :3 Pokażesz zakupy ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, fajnie, że komuś się podoba :P W następnym poście postaram się pokazać zakupy, nie były duże, ale... /M

      Usuń

Hej, miło by było jakbyś coś po sobie zostawił/a. Postaramy się wam odpowiedzieć. Możecie pisać o czym chcecie, komentować i pytać. Codziennie patrzę czy nie ma nowych komentarzy. Na każdy odpowiem. Zapraszamy ♥♥♥