Fake plug - wersja lodowa



Witajcie! Dzisiaj skończyłam czytać Gwiazd Naszych Wina płakałam na zakończenie, no ale nie będę tu spoilerować, bardzo przyjemnie mi się ją czytało, koniec mnie zaskoczył, choć wiedziałam jak się skończy... Czytałam ją 2 dni, ma trochę ponad 300 stron (dokładniej 312). No, ale do rzeczy, pokażę Wam fake plug w wersji lodowej, wykonany z premo + astry, bo nie mogła się doczekać, aż przyjdzie moja pastelowa modelina.











Aparat nie współgrał, wiem, że zdjęcia nie są świetnej jakości, ale wybaczcie, kiedy je robiłam, było po deszczu.


Mi się podoba, nie wiem jak Wam, co to tego, zapraszam by wyrazić w komentarzu swoją opinię!


KAROLINA 

4 komentarze:

Hej, miło by było jakbyś coś po sobie zostawił/a. Postaramy się wam odpowiedzieć. Możecie pisać o czym chcecie, komentować i pytać. Codziennie patrzę czy nie ma nowych komentarzy. Na każdy odpowiem. Zapraszamy ♥♥♥