Breloczek - R5

      Cześć, kolejną rzeczą z R5, którą Wam pokażę będzie breloczek. Nie robiłam symbolu, który mają na swoim logo, postanowiłam zrobić niebieski neon, który widać przy zdjęciu do jednej z ich piosenek. Większość z Was pewnie nie wie o czym mówię, ciężko mi to też dobrze wytłumaczyć więc za błędy przepraszam, ale inaczej wyjaśnić tego nie umiem. Uważam, że wyszedł mi dość ładnie, ale sami ocenicie efekty mojej pracy. Oto zdjęcia...


Tak to wygląda, starałam się wykonać go jak najdokładniej, ale nie wiem czy do końca mi wyszło, będę wdzięczna za wszystkie opinie.
Magda

2 komentarze:

Hej, miło by było jakbyś coś po sobie zostawił/a. Postaramy się wam odpowiedzieć. Możecie pisać o czym chcecie, komentować i pytać. Codziennie patrzę czy nie ma nowych komentarzy. Na każdy odpowiem. Zapraszamy ♥♥♥