Czarno biało.


Hej!

Pisałam już o tym, że zakochałam się w filmie ''Igrzyska Śmierci'', ale kiedy zobaczyła całą trylogię w Empiku, wiedziałam że będzie moja, jednak nie kupiłam jej od razu, musiałam się z tym przespać, no ale dziś upał a ja jadę po książki, ostatnia sztuka, 79,99 i moja duma, kolejne dziecko xD Książek czytać nie lubię, ale jak wróciłam do domu, musiałam ją czytać, nie potrafiłam i jest cudowna. Możecie twierdzić, że to ''głupia'' książka dla  nastolatków, ale ja się z tym nie zgadzam, przeczytałam już 60 stron i chcę brnąc dalej :P Pomimo, że w filmie jest sporo rzeczy zmienionych to nie żałuję, że go obejrzałam i czekam na kolejną część!!!


No, ale miało być tworzeniowo, przejdźmy do rzeczy, dzisiaj pokażę Wam prostą, ''elegancką'' bransoletkę, czarno biało, wykonaną z... gumeczek!!!






ZAPRASZAM na moją zszywkę!!! KLIK!



KAROLINA





8 komentarzy:

  1. Gratuluje zakupu :3 Bransoletka jest świetna! Jaki to wzorek ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) niestety nie pamiętam :(

      Usuń
    2. Szkoda, bo chętnie bym sobie taką samą zrobiła :)

      Usuń
    3. Może zrobisz na nią tutorial ?

      Usuń
    4. Postaram się znaleźć nazwę, a jak nie to może zrobię tutorial :)

      Usuń
  2. Śliczna bransoletka ;3 Też muszę sobie kupić tek książki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jedną przeczytałam, 1 część i kończy się całkiem inaczej niż film, ale i tak czekam z niecierpliwością na ,,Kosogłosa''!!! ♥♥♥

      ~K.

      Usuń

Hej, miło by było jakbyś coś po sobie zostawił/a. Postaramy się wam odpowiedzieć. Możecie pisać o czym chcecie, komentować i pytać. Codziennie patrzę czy nie ma nowych komentarzy. Na każdy odpowiem. Zapraszamy ♥♥♥