Bransoletka - ciasteczkowe serduszka.

       Cześć, wiecie co nie wiem czy jestem w domu czy nie, jednak z powodu, że jestem zapobiegawcza postanowiłam zaplanować jeszcze jednego posta, by mieć pewność. Pokażę bransoletkę, która jest zrobiona z ciasteczek serduszek i łańcuszka, ciasteczkom po pieczeniu domalowałam buźki. Każde ciasteczko ma inny kolor nadzienia żółte, niebieskie i zielone, ciasteczko środkowe ma nieco ciemniejszy kolor niż dwa pozostałe. Nie mam pojęcia co mi jest, ale we wszystkich pomysłach, które mam są buźki. Moje wyroby nie są idealne, ale skoro Karolina mnie jeszcze "nie zwolniła" z pisania bloga to znaczy, że do czegoś się jednak nadaję, widać to również po komentarzach, które są bardzo miłe i jeśli są szczere a mam taką nadzieję to znaczy, że moje wyroby są godne uwagi. Oto zdjęcia...



Od następnego posta powinnam być w domu na 99% więc zdjęcia będą już robione na podwórku z naturalnym światłem a tło będzie wyglądało ciekawiej niż wyżółkła kartka papieru. No przynajmniej będę się starała, by tak było.
Magda

1 komentarz:

  1. O to ja juz chce nowe zdjęcia! :3Bransoletka jest przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń

Hej, miło by było jakbyś coś po sobie zostawił/a. Postaramy się wam odpowiedzieć. Możecie pisać o czym chcecie, komentować i pytać. Codziennie patrzę czy nie ma nowych komentarzy. Na każdy odpowiem. Zapraszamy ♥♥♥