Buteleczka cukiereczków.

       Cześć, dzisiejszy post oraz te w najbliższych dniach pisane przeze mnie będą się dodawać automatycznie, bo wyjeżdżam do babci. W dzisiejszym poście pokażę buteleczkę z malutkimi cukiereczkami w środku z namalowanymi buźkami. Zdjęcia są dość słabej jakości z powodu tego, że w dzień nie miałam czasu zrobić wszystkim rzeczom zdjęć. Kiedy wróciłam zaczynało się ściemniać i było złe światło a na dodatek była lekka burza i padał mały deszcz, nie miałam wyjścia i musiałam robić zdjęcia w pokoju i mimo, że aparatem to i tak nie wyszły dość wyraźnie. Przepraszam Was za to i mam nadzieję, że za bardzo się na mnie za to nie obrazicie :P, nie będę wstawiała dużo zdjęć, bo i tak słabo widać. Oto zdjęcie...
Przez najbliższe dni niestety zdjęcia tak będą wyglądały, nie miałam na to wpływu, zdjęcia są jakie są.
Magda

1 komentarz:

  1. Do obróbki zdjęć ściągnij sobie Picasę od Google :3 Bardzo łatwo obrabia się zdjęcia i jest git! A buteleczka ma w sobie TO coś :D
    Miłych wakacji :D

    OdpowiedzUsuń

Hej, miło by było jakbyś coś po sobie zostawił/a. Postaramy się wam odpowiedzieć. Możecie pisać o czym chcecie, komentować i pytać. Codziennie patrzę czy nie ma nowych komentarzy. Na każdy odpowiem. Zapraszamy ♥♥♥